شنود اپل,شنود اپل,شنودسیمکارتی,شنود یکطرفه+مینی دی وی +دوربین مینی دی وی+ضبط صدای خبرنگاری+خودکاردوربین دار انتقال دهنده صدا و مکان یاب جی پی اس A8 - دزدگیر سیمکارتی جدید هوشمند و بسیار حرفه ای
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طی تماس با سیمکارتی که درون این دستگاه قرار میگیرد می توانید بدون آنکه کسی متوجه شود از صدای محیط با خبر شوید، ضمن آنکه می توانید به موقعیت جغرافیایی محلی که دستگاه در آن قرار دارد پی ببرید.

 

عملکرد شنود سیمکارتی جی پی اس دار بسیار ساده است:

 

1- اگر با آن تماس بگیرید صدای محیط را می شنوید.

 

2- اگر یک تماس ناموفق (Missed Call) برقرار کنید، دستگاه یک آدرس اینترنتی برای شما پیامک می کند که شما می توانید یا با تلفن همراه خود و یا کامپیوتر وارد آن صفحه شده و موقعیت جایی را که دستگاه در ان قرار دارد از طریق گوگل مشاهده کنید.

 

برای کسب اطلاعات کامل درباره ردیاب نقطه زن  TK Star روی عکس زیر کلیک کنید:

فقط یک سیمکارت در این دستگاه قرار دهید (فرقی نمی کند چه سیمکارتی باشد:اعتباری دائمی،همرا اول ایرانسل و ...) و هر بار به شماره سیمکارتی که درون دستگاه قرار دارد تماس بگیرید و خودش به طور اتوامتیک فعال شده و می توانید صدای محیط را بشنوید.
هر بار هم که اصطلاحاً تک زنگ بزنید و در واقع میسد کال بزنید خودش یک لینک اینترنتی برایتان ارسالل می کند که می توانید عکس نقشه جغرافیایی محلی را که دستگاه در آن قرار دارد ببینید.

مانند این عکس:

مکان یاب سیمکارتی جی پی اس دار+شنود سیمکارتی جی پی اس+موقعیت یاب سیمکارتی

 

شنود سیمکارتی جی پی اس دار+دستگاه شنود مخفی+دستگاه شنود موبایل+شنود تلفن ثابت

 

مکان یاب جی پی اس دار+دستگاه شنود سیمکارتی+شنود و جی پی اس سیمکارتی

شنود سیمکارت خور جی پی اس|شنود سیمکارتی با GPS|شنود سیمکارت خور مکان یاب

 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :23
کل بازدید : 13852
کل یاداشته ها : 96


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ