شنود اپل,شنود اپل,شنودسیمکارتی,شنود یکطرفه+مینی دی وی +دوربین مینی دی وی+ضبط صدای خبرنگاری+خودکاردوربین دار خرداد 96 - دزدگیر سیمکارتی جدید هوشمند و بسیار حرفه ای
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

دکمه‌ای که مجهز به دوربین مخفی است، به هیچ عنوان جلب توجه نمی‌کند و کاملا مخفی است. دکمه دوربین‌دار قابلیت فیلم‌برداری و عکس‌برداری با کیفیت عالی به صورت مخفیانه انجام می‌دهد. این دکمه بر روی هر لباسی قابل نصب است. از ویژگی‌های دکمه دوربین‌دار می‌توان به خاصیت لرزش (ویبره) اشاره کرد. یعنی با هر بار زدن دکمه، عکاسی یا فیلم‌برداری، دستگاه ویبره می‌زند و کاربر می‌تواند از صحت انجام این فرامین (دستور عکاسی و فیلم‌بردرای و...) آگاه شود. باتری این دکمه دوربین‌دار لیتیومی پلیمری است که ظرفیت بالایی دارد.

 

دکمه دوربین‌دار مخفی یک دوربین کوچک و مناسب برای فیلم‌برداری و عکاسی به صورت مخفیانه است. دوربین مخفی جاسازی شده در این دکمه به هیچ عنوان با چشم دیده نمی‌شود. این دوربین مخفی تحت قالب یک دکمه معمولی فیلمبرداری مخفی با فرمت AVI با کیفیت 480 × 720 و با سرعت 30 فریم در ثانیه و عکاسی را با فرمت JPG انجام می‌دهد. علاوه بر این قابلیت‌ها، دارای میکروفون داخلی است که با استفاده از این میکروفون داخلی می‌توان فیلم‌برداری با صدا انجام داد. این دکمه دوربین‌دار بر روی کت و شلوار و پیراهن و... قابل نصب است. دکمه دوربین‌دار در مقایسه با همه دوربین‌های مخفی موجود در بازار کوچک‌ترین لنز را دارد.
از ده‌ها ویژگی منحصر به فرد این دوربین می‌توان به دارا بودن خاصیت لرزش (ویبره) آن اشاره کرد. یعنی با هر بار زدن دکمه، عکاسی یا فیلم‌برداری ویبره زده و کاربر می‌تواند از صحت انجام این فرامین (دستور عکاسی و فیلم‌برداری و...) آگاه شود. این دکمه دوربین‌دار به طور کامل بر روی پیراهن و یا کت و شلوار استتار می‌شود.
باتری دکمه‌ای دوربین‌دار از نوع لیتیومی پلیمری با ظرفیت بالایی است. این باتری در مدت زمان حدود 2 ساعت شارژ می‌شود اما میزان کارکرد دستگاه 900 دقیقه است. با استفاده از رابطی که داخل  بسته‌بندی وجود دارد می‌توان این دکمه دوربین‌دار را به لپ‌تاپ یا کامپیوتر وصل کرد، با این اتصال هم می‌توان دستگاه را شارژ کرد و هم می‌توان اطلاعات ذخیره شده در حافظه را به سیستم منتقل کرد. می‌توان فیلم‌های ذخیره شده را با استفاده از رابط USB 2.0 به لپ‌تاپ یا کامپیوتر با سرعت بالایی انتقال داد. دکمه دوربین‌دار از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند. این کارت حافظه قابل ارتقا تا 32 گیگابایت است. با دسترسی به این حافظه دیگر نگرانی بابت حجم فیلم ذخیره شده باقی نخواهد ماند. 
مشخصات دکمه دوربین‌دار مخفی

  • فرمت فایل: AVI
  • کیفیت فیلم‌برداری: 480 × 720
  • فریم فیلم: 30 فریم در ثانیه
  • فرمت تصویر: JPG
  • میزان کارکرد: 90 دقیقه
  • حداکثر کارت حافظه: 16 گیگابایت
  • نوع باتری: با ظرفیت بالا لیتیوم پلیمر
  • مدت زمان شارژ: حدود 3 ساعت
  • رنگ: سیاه
  • وزن خالص:‌ 30 گرم
  • پشتیبانی از کارت حافظه تا 32 گیگابایت
  • سرعت انتقال بالا رابط USB 2.0
  • دارای میکروفون داخلی برای فیلم برداری

 

 

 

 

 

 

جهت خرید این محصول به سایت گیلار مراجعه نمایید

 

 

 


  

 

دستگاه شنود سیم‌کارتی X009 با داشتن دوربین بسیار کوچک، قادر به عکاسی و فیلم‌برداری با کیفیت بسیار بالایی است. علاوه بر این موارد، X009 به صورت جداگانه توانایی شنود و ضبط صدا تا شعاع 10 متری دارد. دستگاه شنود دوربین‌دار پس از برقراری تماس با استفاده از سیم‌کارتی که در این دستگاه قرار می‌گیرد به صورت خودکار و بدون هیچ جلب توجه‌ایی شروع به کار می‌کند و صدای محیط را به آن سوی خط تلفن می‌رساند ضمن آن که با ارسال اس‌ام‎‌اس (SMS) می‌توان عملکرد دستگاه شنود را به فیلم‌برداری یا عکس‌برداری تغییر داد. دستگاه شنود سیم‌کارتی هیچ محدودیتی در نوع سیم‌کارت ندارد و تمامی اپراتورهای داخل ایران را پشتیبانی می‌کند.

 

دستگاه شنود سیم‌کارتی X009 به دوربینی مجهز است که می‌تواند عکاسی و فیلم‌برداری را با کیفیت بالایی انجام دهد. دستگاه مجهز به سنسور حساس به حرکت است. اگر این سنسور فعال باشد  سنسور حرکتی با دریافت کوچک‌ترین سیگنالی شروع با کار کرده و عملیات مورد نظر (عکس‌برداری، فیلم‌برداری و یا ضبط صدا) را انجام می‌دهد. این دستگاه قادر به ضبط صدا و شنود محیط از راه دور است. عملکرد دستگاه شنود دوربین‌دار به این گونه است که پس از تماس با شماره سیم‌کارتی که دردستگاه قرار گرفته به طور خودکار و بدون هیچ نور و یا صدایی فعال شده و صدای محیط را به آن سوی  خط تلفن می‌رساند. پس کافی است فقط یک سیم‌کارت در این دستگاه جاساز کرد، درهر بار تماس با این سیم‌کارت، دستگاه فعال شده و صدای محیط را می‌توان شنید.

 

یکی از مزایای این دستگاه تعیین نوع عملکرد به وسیله پیامک است. با ارسال دستوراتی پیامکی (SMS) این دستگاه قادر است تا از محیط فیلم‌برداری و یا عکس‌برداری کرده و یا صدای آن محیط را ضبط یا شنود کند. دستگاه شنود حرفه‌ای هیچ محدودیت در نوع سیم‌کارت ندارد و با کلیه سیم‌کارت همراه اول، ایرانسل، رایتل، تالیا و... به درستی کار می‌کند. برای کار با این دستگاه نیازی به تخصص خاصی  نیست و برای انجام هر کدام از عملیات، عکاسی، فیلم‌برداری و یا ضبط صدا کافی است یک پیامک ارسال کنیم تا هر کدام از این عملیات تعیین شده را انجام دهد.

دستگاه شنود سیم‌کارتی X009 دارای باتری لیتیومی با قدرت بالایی است که با یک بار شارژ 2 تا 3 ساعت به طور مداوم کار می‌کند و تا 3 روز در حالت آماده به کار (Standby) باقی می‌ماند. دستگاه شنود سیم‌کارتی X009  بسیار کوچک است. سایز این دستگاه به اندازه یک قوطی کبریت است. با اندازه بسیار کوچک بدون ایجاد هیچ گونه جلب توجه توسط دیگران (افراد حاضر در محیط) می‌تواند کار مورد نظر  را انجام دهد.

 

 توضیحات و مشخصات دستگاه شنود سیم‌کارتی X009 از زبان شرکت سازنده و به زبان اصلی

 Format : AVI
 Format/Info : Audio Video Interleave
File size : 7.19 MiB
Duration : 1mn 22s
Overall bit rate : 735 Kbps
   Video #0
      ID : 0
      Format : JPEG
      Codec ID : MJPG
      Duration : 1mn 22s
      Bit rate : 603 Kbps
      Width : 480 pixels
      Height : 320 pixels
      Display aspect ratio : 3:2
      Frame rate : 3.737 fps
      Color space : YUV
      Chroma subsampling : 4:2:0
      Bit depth : 8 bits
      Compression mode : Lossy
      Bits/(Pixel*Frame) : 1.051
      Stream size : 5.91 MiB (82%)
   Audio #1
      ID : 1
      Format : PCM
      Format settings, Endianness : Little
      Format settings, Sign : Signed
      Codec ID : 1
      Duration : 1mn 22s
      Bit rate mode : Constant
      Bit rate : 128 Kbps
      Channel(s) : 1 channel
      Sampling rate : 8 000 Hz
      Bit depth : 16 bits
      Stream size : 1.25 MiB (17%)
  Interleave, duration : 510 ms (1.91 video frames

 

 

 

 

 

 

 

 

جهت خرید این محصول به سایت گیلار مراجعه نمایید.


  

ریموت کنترل ماشین با مجهز شدن به دوربین مخفی، به یک ریموت کنترل منحصر به فرد تبدیل شده است. در ظاهر مانند یک ریموت کنترل معمولی است اما با استفاده از دوربین تعبیه شده در این دستگاه می‌توان از سوژه‌های مورد نظر خود با کیفیت و وضوح بالایی، عکاسی و فیلم‌برداری کرد. ریموت کنترل ماشین طرح سمندی قابلیت نصب حافظه میکرو اس‌دی (Micro SD) دارد، که باعث دو مزیت شده است؛ هم حافظه مصرفی بیشتر می‌شود و هم نوسانات برقی و رطوبتی و... به آسانی موجب ایجاد مشکل و سوختن دستگاه نخواهد شد.

 

ریموت کنترل ماشین دوربین‌دار طرح سمند دارای دوربین بسیار کوچک و مخفی است. هر کسی با دیدن این دوربین تصور می‌کند که شما یک ریموت (کنترل دزدگیر) سمند در دست دارید؛ زیرا از نظر ظاهری بین این دستگاه و ریموت کنترل هیچ تفاوتی وجود ندارد. این دستگاه امکان فیلم‌برداری و عکاسی مخفیانه از سوژه‌های مورد نظر را فراهم کرده است. دوربین تعبیه شده در این کنترل، به راحتی و  تنها با یک لمس، فعال شده و شروع به فعالیت می‌کند. هر کسی با دیدن آن تصور خواهد کرد که با یک ریموت کنترل ماشین یا همان چیزی که اصطلاحاً به آن دزدگیر می‌گویند روبروست. زیرا به هیچ عنوان از شکل ظاهری، و طرز قرار گرفتن دکمه‌ها نمی توان پی برد که این دستگاه یک دوربین مخفی حرفه ای را با خود حمل می کند. دوربین جاساز شده در این ریموت کنترل به راحتی در همه جا و تنها با یک دکمه فعال می‌شود.

برای نخستین بار در جهان دوربین‌های کوچک در قالب ریموت کنترل ماشین عرضه می‌شوند. این دوربین‌ها به قدری کوچک هستند که تنها با دقت فراوان و از فاصله بسیار نزدیک می‌توان وجود آن‌ها بر روی دستگاه را تشخیص داد.

ویژگی خاص دوربین ریموت کنترل ماشین در این است که به جای آنکه دارای حافظه داخلی باشد دارای شکاف میکرو اس‌دی است که می‌توان رم را به طور جداگانه به آن وصل کرد. این ویژگی دو مزیت  بسیار مهم را به این دستگاه اضافه خواهد کرد. نخست این که محدودیتی در میزان حافظه نخواهد بود و مزیت دوم این است که جنس حافظه‌های فلش از نوع نیمه رسانا، و بر خلاف حافظه‌های داخلی که به راحتی بر اثر نوسانات برقی و الکترونیکی، رطوبت و... خراب می‌شوند، حافظه‌های Micro SD بسیار قوی‌تر هستند و در اختلالات برقی دچار مشکل نمی‌شود. در ضمن در صورت خراب شدن رم‌ می‌توان به راحتی آن را با هزینه‌ای اندک با یک مدل دیگر تعویض کرد.  این در حالتی است که در صورت استفاده از حافظه داخلی، و خراب شدن آن، دستگاه هم به طور کامل از بین خواهد رفت.

 

 

ویژگی‌های شاخص ریموت کنترل سمندی

  • ابعاد: 5 در 3 در 1 سانتی‌متر
  • دارای 4 دکمه برای فیلمبردرای و عکاسی
  • شکاف حافظه برای نصب Micro SD
  • درگاه PORT) USB) برای اتصال به کامپیوتر
  • فرمت فیلم‌برداری:  AVI
  • فرمت عکس‌برداری: JPEG
  • رزولوشن عکس‌برداری: 1280 × 1024
  • رزولوشن فیلم‌برداری: 720 × 480
  • باطری:280 MHA  و 3.7 ولت

 

 

 

 

 

 

جهت خرید این محصول به سایت گیلار مراجعه نمایید.


  

 

دستگاه فرکانس یاب پیشرفته و حرفه‌ای قابلیت پیدا کردن انواع فرکانس‌ها و سیگنال‌های جاسوسی و همین‌طور پیدا کردن لنز انواع دوربین فیلم‌بردرای و عکاسی را دارد. این دستگاه فرکانس‌یاب قادر است جهت ارسال سیگنال و قدرت آن را پیدا کرده و به همین خاطر به کمک آن می‌توان انواع وسایل شنود و جاسوسی مخفی شده در اتاق، خودرو و... را به راحتی پیدا کرد. قابلیت پیدا کننده دوربین و یا همان لنز دیتکتور آن نیز سبب می‌شود که با خیال راحت نسبت به امن بودن و تحت نظر نبودن محیط اطراف خود اطمینان حاصل شود.

 

دستگاه فرکانس‌یاب قابلیت پیدا کردن انواع دوربین‌های سیم‌دار و دوربین‌های بی‌سیم وای‌فای‌دار را حتی در شب و تاریکی مطلق دارد و می‌تواند انواع دستگاه‌های مودم جی‌اس‌ام سیم‌کارتی و شنود سیم‌کارتی را شناسایی کند. قابلیت پیدا کردن انواع فرکانس‌ها، سیگنال‌های جاسوسی و انواع امواج آر‌اف را دارد. این دستگاه توانایی شنود محیط اطراف خود و ارسال و هم دریافت صدا را دارد. مزیت این فرکانس‌یاب باتری مورد استفاده‌اش است، باتری این محصول باتری لیتیومی قابل شارژ است که با هر بار شارژ، 360 ساعت قابل استفاده است.
دستگاه فرکانس‌یاب دارای اشعه ماورا بنفش با سه توان متفاوت است که برای جست‌و‌جوی دقیق‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. امکان جدید این دستگاه شنود یاب نسبت به دستگاه‌های قبلی این است که دستگاه‌های قبلی ردیاب فرکانس دوربین بودند ولی این دستگاه حتی دوربین‌های بدون فرکانس را نیز پیدا می‌کند، به‌طوری که این دستگاه دقیقآ لنز دوربین را پیدا کرده و آن را به کاربر نشان می‌دهد.
این فرکانس‌یاب بسیار سبک و قابل حمل و در ضمن دارای آنتن کشویی برای جست‌و‌جو با مسافت بیشتر است. عملکرد این محصول با استفاده از فرکانس و سیگنال است به این گونه که با روشن کردن دستگاه و جست‌و‌جوی محل مورد نظر هر دستگاهی که در فاصله 5 متری فرکانس‌یاب باشد شناسایی می‌شود. در هنگام جست‌و‌جو با دریافت فرکانس شروع به آلارم دادن و روشن شدن ال‌ای‌دی‌های پشت دستگاه فرکانس‌یاب می‌کند. هر چقدر فاصله دستگاه ضد شنود با میکروفون‌های انتقال صدا (دستگاه شنود) کمتر باشد مقدار صدای آلارم تندتر است و کاربر گرامی را به ساد‌گی و با یک جستجوی مختصر به دستگاه مورد نظر می‌رساند. شنودیاب و دروبین‌یاب این کار را با استفاده از چشمی که بر روی دستگاه تعبیه شده است انجام می دهد که لنز انواع دوربین ها چه بی‌سیم و چه باسیم را شناسایی می کند.

 

 

طرز کار دستگاه شنودیاب و دوربین‌یاب
همان طوری که از اسم دستگاه (شنودیاب و دوربین‌یاب) مشخص است این دستگاه‌ دارای دو عملکرد مجزا است. که یکی پیدا کردن انواع دستگاه‌های شنود و میکروفون‌های انتقال صدا است.
در این قسمت عملکرد دستگاه از روی فرکانس و سیگنال است، به‌‌‌ طوری که با روشن نمودن دستگاه و جستجو در فضای مورد نظر دستگاه شنودیاب به محض قرار گرفتن در فاصله 55 متری. انواع دستگاه‌های شنود سیم‌کارتی و میکروفون‌های مخفی در حین کار و دریافت فرکانس از آن‌ها شروع به دادن آلارم و روشن شدن ال‌ای‌دی‌ها (که در پشت دستگاه شنودیاب نصب است) خواهد کرد.
هر چقدر فاصله دستگاه ضد شنود با میکروفون‌های انتقال صدا (دستگاه شنود) کمتر باشد مقدار صدای آلارم تندتر است و کاربر گرامی را به ساد‌گی و با یک جستجوی مختصر به دستگاه مورد نظرمی‌رساند.
بازه عملکرد فرکانسی این دستگاه شنودیاب بین 100 تا 25000 کیلو هرتز است که به عنوان مثال فرکانس ایجاد شده جهت انتقال صدا توسط دستگاه‌های شنود سیم کارتی و میکروفون‌های مخفی موجود در کشورمان بین 900 تا 1900 کیلوهرتز می‌باشد که به راحتی با این دستگاه شنود یاب قابل جستجو می‌باشند.
 در قسمت دیگر دستگاه شنودیاب و دوربین‌یاب، توسط چشمی تعبیه شده بر روی دستگاه دوربین‌یاب انواع لنزهای دوربین (دوربین مخفی، بی‌سیم (وایرلس)، مداربسته) قابل رویت می‌باشد.

 

ویژگی‌‌‌های دستگاه شنود یاب، دوربین یاب

  • پیدا کردن انواع دوربین‌های سیم‌دار (حتی در شب)
  • دوربین‌های بی‌سیم وای‌فای(WiFi)
  • پیدا کردن انواع دستگاه‌های مودم جی‌اس‌ام سیم‌کارتی و شنود سیم‌کارتی
  • قابلیت پیدا کردن انواع امواج آر‌اف (RF) بسیار دقیق
  • ارسال و دریافت صدا
  • پیدا کردن انواع شنود به سادگی
  • ردیابی انواع میکروفون مخفی دستگاه شنود صدا
  • لنز‌یاب، فرکانس‌یاب و سیگنال‌یاب حرفه‌ای
  • پیدا کردن انواع شنود موبایل
  • پیدا کردن انواع دوربین مخفی
  • پیداکردن انواع دوربین‌های مخفی سوزنی
  • پیدا کننده انواع دستگاه‌های ارسال و دریافت صوت و تصویر وایرلس دستگاه‌های ذخیره کننده صوت و تصویر وایرلس
  • قابلیت پیدا کردن فرکانس‌های ویدئوی 2400/1200/900 کیلو هرتز
  • پیدا کردن امواج تا خود دستگاه مورد نظر (میکروفون مخفی، انواع دوربین بی‌سیم و سیم‌دار)
  • با هر بار شارژ 360 ساعت می‌توان از دستگاه شنود یاب و لنز یاب استفاده کرد.

 

امکانات دستگاه شنود یاب ضد شنود و دوربین‌یاب لنزیاب

  • دارای اشعه ماوراء بنفش جهت سرچ دقیق
  • دارای 3 نوع توان اشعه ماوراء بنفش
  • دارای سیستم پیشرفته سرچ 7 زمانه به ‌صورت مجزا و حرفه‌ای
  • حس‌گر مجهز حساسیت به ‌صورت دلخواه
  • دارای وزن بسیار کم، قابل حمل، بسیار شیک و با دوام
  • دارای باطری لیتیومی + شارژر نوکیایی
  • دارای علائم نوری، پخش موزیک، ویبره جهت امنیت شما در زمان پیدا کردن امواج
  • دارای آنتن کشویی جهت سرچ بیشتر مسافت
  • هندزفری

 

 

 

 

 

 

جهت خرید این محصول به سایت گبلار مراجعه نمایید.


  

دوربین مینی دی‌وی Q7 کوچک‌ترین دوربین دنیا با قابلیت عکاسی Full HD است. فیلم‌ها و تصاویر گرفته شده توسط این دوربین Mini DV در کارت حافظه آن ذخیره می‌شود. دوربین Q7 با بدنه کوچک و آلمینیومی خود بسیار سبک بوده و به واسطه گیره‌ای که در پشت آن تعبیه شده است به راحتی در هر جایی نظیر لبه جیب و پیراهن، کمربند و... قابل نصب است. به سبب سبک و کوچک بودن این دوربین به راحتی می‌توان از آن به منظور فیلم‌برداری مخفی در منزل، شرکت، مغازه، خیابان و... استفاده کرد.

 

 دوربین Mini DV Q7 ریزترین دوربین جهان با قابلیت عکس‌برداری فول اچ‌دی (Full HD) است. این دوربین 2 مگاپیکسلی قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن 480 × 640 دارد. دوربین بی‌سیم مینی دی‌وی Q7 از کارت حافظه (Micro SD) پشتیبانی می‌کند و قابلیت ارتقا تا سقف 32 گیگابایت دارد. فیلم‌ها و عکس‌های گرفته‌ شده توسط دوربین مینی دی‌وی Q7 را می‌توان در کارت حافظه قابل ارتقای این دوربین ذخیره کرد. باتری دوربین Q7 Wi-Fi mini DV از جنس لیتیم پلیمر است و می‌تواند تا 1 ساعت فیلم‌برداری و عکاسی کند. بدنه کوچک و آلومینیومی این دوربین باعث شده دستگاه بسیار سبک و قابل‌حمل باشد و گیره کلیپسی که در پشت دوربین قرار دارد این امکان را می‌دهد که به راحتی آن را بر روی جیب و یا هر‌ قسمت دیگر لباس آویزان، و از کار‌های خود در طول روز فیلم‌برداری کرد.
دوربین Q7 WiFi mini DV توانایی ضبط فیلم با کیفیت VGA 480 × 640 و QVGA 240 × 320 دارد. این کیفیت فیلم‌برداری برای دوربینی به این کوچکی بسیار شگفت‌انگیز است. سرعت فیلم‌برداری دوربین مینی دی‌وی 15 فریم بر ثانیه است و فیلم‌های ضبط‌ شده با فرمت AVI در کارت حافظه این دوربین ذخیره می‌شود. دوربین Q7 مجهز به حسگر تصویر CMOS است. می‌توان این دوربین را به سیستم عامل‌های iOS /Android / Windows متصل کرد و فیلم‌های گرفته شده را بر روی سیستم ‌عامل‌های فوق اجرا کرد.
عکس‌های گرفته‌شده توسط این دوربین با فرمت JPEG و با کیفیت فوق‌العاده 1920 × 1080 گرفته می‌شود، یعنی این دوربین توانایی ضبط عکس با کیفیت Full HD را دارد. سایز کوچک دوربین بی‌سیم Q7 این قابلیت را می‌دهد که فرد آن را با خود به هر جایی برده و در هر جایی مخفی کند. حتی می‌توان از این دوربین به عنوان دوربین مخفی در خانه، محل‌کار و... استفاده کرد.

مشخصات دوربین بی‌سیم مینی دی‌وی Q7

  • قابلیت فیلم‌برداری و عکاسی
  • حافظه Micro SD تا 32 گیگابایت پشتیبانی
  • فرمت فیلم‌برداری VGA و QVGA  و AVI
  • دارای سنسور حساس به صدا
  • فرمت عکس JPEG
  • کیفیت عکس 1980 × 1080
  • سرعت فیلم‌برداری 15 فریم بر ثانیه

 

مشخصات دوربین بی‌سیم مینی دی‌وی Q7 به زبان انگلیسی

Specifications:
Product Name: WIFI/P2P network camera
Video Format: AVI
Video Coding: M-JPEG
Remote Video Resolution: 640*480 VGA
Network Transmission Resolution: 320*240 QVGA
Video Frame Rate: 15fps¡À1fps
Sensor: 1/3" Color CMOS
Antenna: 2.4G 802.11n WIFI Built in Antenna
Storage: Support TF card ,can be extended to 32Gb
Video Software: Operating System Software or Mainstream Audio Playing
Image ratio: 4:3
Support system: Windows IOS Android
Charging voltage: DC-5V
Support Micro SD Card(TF Card)
Battery type: high capacity polymer lithium battery

 

 

 

 

 

 

 

 

جهت خرید این محصول به سایت گیلار مراجعه نمایید.

 


  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :3
کل بازدید : 13762
کل یاداشته ها : 96


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ