شنود اپل,شنود اپل,شنودسیمکارتی,شنود یکطرفه+مینی دی وی +دوربین مینی دی وی+ضبط صدای خبرنگاری+خودکاردوربین دار خرداد 96 - دزدگیر سیمکارتی جدید هوشمند و بسیار حرفه ای
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

ردیاب و موقعیت‌یاب ضد آب TK-STAR کوچک‌ترین و بهترین ردیاب موجود در بازار است. اندازه کوچک و وزن کم این ردیاب سیم کارت خور، آن را قابل حمل کرده است. ردیاب TK-STAR را می‌توان بر روی ماشین، دوچرخه، حیوان خانگی و... متصل کرد و از مکان دقیق آن‌ها با‌خبر شد. ردیاب TK-STAR دارای باتری بادوامی است که می‌تواند تا چند روز به طور مداوم کار کند. این دستگاه دارای سنسور حرکت و سنسور سرعت زیاد و سنسور ضربه است. ضد آب بودن این ردیاب باعث شده که بتوان آن را در هر شرایط آب و هوایی و موقعیتی استفاده کرد. ردیاب TK-STAR از شبکه GSM و GPRS پشتیبانی می‌کند. این ردیاب قابلیت ضبط صدا هم دارد.

 

ردیاب شخصی TK-Star  فقط به اندازه یک و نیم برابر قوطی کبریت است و مکان‌یابی و ردیابی هر چیز ثابت و متحرک را انجام می‌دهد و موقعیت جغرافیایی را با اختلاف کمتر از یک متر از طریق پیامک به موبایل ارسال می‌کند. مزیت ردیاب تک استار ضد آب و ضد ضربه بودنش است، ضد آب بودن این محصول کمک می‌کند تا ردیابی را در هر شرایط آب و هوایی انجام داد.

این ردیاب برای موارد مختلف کاربرد دارد، برای حیواناتی که دائما از محل زندگی فرار می‌کنند، برای کنترل ورود و خروج کارمندان زیردست، نگهبانان، کنترل بازاریاب‌ها، برای مکان‌یابی ماشینی که به امانت سپرده شده است و ... می‌توان مورد استفاده قرار داد. برای افراد سالمند که دچار فراموشی یا هواس‌پرتی هستند و یا عارضه قلبی دارند و افراد خانواده همیشه نگران گم شدن یا آسیب دیدن آن‌ها هستند؛ دستگاه دارای یک بند بلند همراه است که به راحتی با به گردن انداختن این دستگاه، همیشه می‌توان از موقعیت جغرافیایی و سلامتی آن‌ها در اطلاع بود و هر لحظه می‌توان صدای آن‌ها را شنید بدون این که سالمند محترم نیاز به زدن دکمه یا انجام کاری داشته باشد. برای افرادی که به صورت تکی یا گروهی به کوه‌نوردی یا کویر‌نوردی می‌روند و بیم آن می‌رود که دچار مشکل شوند و احتیاج به کمک داشته باشند ولی نتوانند موقعیت خود را اطلاع دهند، دستگاه به راحتی موقعیت جغرافیایی را برای شماره‌ها ارسال می‌کند.

مدل تعقیب‌گر (Chaser) دستگاه ردیاب TK-Star تولید شده تا کمک کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن شخص مورد نظر را توسط پیامک (SMS) پیدا کرد. TK-Star Chaser دارای باتری مضاعف است و به همین خاطر قابلیت ماندن در وضعیت آماده به کار (Standby) را به مدت بسیار طولانی (در حدود 14 روز) دارد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول امکان شنود صدای محیط توسط ردیاب است. در واقع مالک دستگاه می‌تواند با برقراری تماس با شماره سیم‌کارت درون دستگاه، صدای اطراف آن را به وضوح  بشنود.

مکان‌یاب دارای سنسور حرکتی یا ضربه و سنسور سرعت زیاد است. سنسور سرعت در مواردی کاربرد دارد که بخواهیم بر روی سرعت خودرو نظارت و کنترل داشته باشیم در صورتی که از سرعت مورد نظر  بالاتر رود سنسور فعال شده و پیام می‌دهد. مکان‌یاب اگر به صورت اتوماتیک فعال شده باشد در صورتی که جسم مورد نظر شروع به حرکت کند یا دستگاه تکان بخورد به صورت خودکار فعال می‌شود و موقعیت جغرافیایی را از طریق پیامک به گیرنده اطلاع می‌دهد.

برای استفاده از ردیاب شخصی (انفرادی) نیازی به تخصص خاصی نیست، تنها کافی است که سیم‌کارتی درون ردیاب گذاشته و سپس آن را روشن کرد و در محل مناسب (کیف، خودرو، کوله پشتی و...) قرار داد. پس از انجام این مراحل، ردیاب انفرادی در هر لحظه مختصات جغرافیایی را به سایتی (که پس از خرید به شما معرفی خواهد کرد) ارسال می‌کند. چنانچه بنا به هر دلیلی امکان دسترسی به اینترنت برای سیم‌کارت درون ردیاب وجود نداشت، TK-Star  قادر است مختصات دقیق جغرافیایی را از طریق پیامک (اس‌ام‌اس) ارسال کند. این دستگاه محدود به یک اپراتور خاص نیست و سازگار با همه‌ی سیم‌کارت‌های داخلی است و با هر سیم‌کارتی می‌توان از آن استفاده کرد.

روش ساده‌تری برای دریافت مختصات جغرافیایی توسط ردیاب وجود دارد که به واسطه آن امکان دریافت مختصات به وسیله اپلیکیشن موبایل اختصاصی این محصول خواهد بود. مختصات ارسال شده در حقیقت یک لینک بر مبنای نقشه گوگل (Google Map) است پس از دریافت آن به راحتی و در مرورگر اینترنت‌ (Web Browserr) امکان نمایش نقطه‌ای آن مکان خواهد بود.

ردیاب شخصی دارای دکمه درخواست کمک SOS است، که با معرفی کردن یک یا چند شماره موبایل خاص به این دستگاه می‌توان در مواقع اضطراری فقط با زدن یک دکمه درخواست کمک کرد. این عملکرد بدین گونه است که با زدن دکمه SOS پیامکی حاوی درخواست کمک و آدرس موقعیت جغرافیایی برای شخص مورد نظر ارسال می‌شود.

کاربردهای دستگاه ردیاب انفرادی TK-Star مدل تعقیب‌گر

  • کمک به کوهنوردان و گردشگران در هنگام گم شدن در طبیعت
  • کنترل دقیق رفت و آمد فرزندان
  • کنترل دوستان و اطرافیان کودکان‌تان
  • کنترل رفت و آمد کهنسالان و افراد مسن
  • کنترل رفت و آمد بیماران دارای مشکل فراموشی (نظیر آلزایمر)
  • کنترل حیوانات خانگی و پیشگیری از گم‌شدن و یا سرقت
  • کنترل مسیرهای رفت و آمد بازاریابان، نگهبان‌ها و سایر پرسنل
  • کمک به رانندگان مسابقات اتومبیل‌رانی برای پیدا کردن دوستان
  • کمک به رانندگان جاده‌ای ماشین‌های سنگین برای ارتباط با مرکز کنترل
  • نصب بر روی وسایل خانگی گران قیمت نظیر کامپیوتر و... و ردیابی آن‌ها پس از سرقت احتمالی

    ویژگی‌های اصلی
  • ردیابی انفرادی افراد
  • سیم‌کارت‌خور
  • ضد آب و ضد ضربه
  • امکان شنود صدای محیط
  • حالت آماده به کار طولانی
  • اپلیکیشن اختصاصی موبایل (برای دریافت ساده‌تر مختصات)

 

 

 

 

 

 

جهت خرید این محصول به سایت گیلار مراجعه نمایید.

 


  

ردیاب، موقعیت یاب و دزدگیر خودرو از طریق SMS، امکان ردیابی وسیله نقلیه را می‌دهد تا موقعیت جغرافیایی آن را در هر جای کره زمین که باشد، شناسایی کند. با این قابلیت می‌توان وسایل نقلیه را کنترل کرد؛ حتی زمانی که اتومبیل سرقت شود. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب نسخه TC_201 امکان خاموش/روشن کردن آن با دو روش استفاده از سایت و ارسال پیامک (SMS) است. همینطور این ردیاب دارای قابلیت ACCIDENT ALARM و یا همان «هشدار تصادف» است. به محض وقوع تصادف در وسیله نقلیه، پیامکی به شماره‌های اضطراری ذخیره شده در دستگاه به طور خودکار ارسال خواهد شد. ردیاب مدل TC-201 مجهز به LPS است که توانایی ردیابی خودرو در صورتی که در محل مسقف باشد را دارد. این ردیاب قابل نصب برو روی هر نوع خودرویی است.

 

ردیاب خودرو مدل TC-201 یک دستگاه کوچک است که به صورت مخفیانه در خودرو نصب می‌شود و در هر لحظه، مکان خودرو را بر روی موبایل، تبلت یا کامپیوتر بدون داشتن اینترنت نمایش می‌دهد و قابلیت ردیابی خودرو را به مالکش می‌دهد. با نصب  Car GPS Tracker بر روی خودرو و یا سایر وسایل نقلیه، ردیابی موقعیت جغرافیایی خودرو در هر جای کره زمین که باشد، از طریق SMS ممکن است. این امکان سبب می‌شود که رانندگان به راحتی بتوانند وسایل نقلیه خود را کنترل کرده و یا حتی در صورت سرقت ماشین، از محل دقیق آن آگاه شوند. در ضمن در کنار  GPS این ردیاب مجهز به  LPS نیز  است. این امکان کمک می‌کند که در صورت مسقف بودن محل پارک خودرو (و یا مثلا حرکت در تونل) باز هم بتوان از محل آن به طور دقیق اطلاع پیدا کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب نسخه TC_201 امکان خاموش/روشن کردن آن با دو روش استفاده از سایت و ارسال پیامک (SMS) است. این دستگاه از چهار باند فرکانسی 850/900/1800/1900 مگاهرتز پشتیبانی می‌کند و این بدان معناست که این ردیاب ماهواره‌ای این قابلیت را دارد که با کلیه سیم‌کارت‌های رایج داخلی نظیر ایرانسل، همراه اول، رایتل، تالیا و... به طور صحیح کار کند. ولی برای ردیابی  بهتر در کل کشور بهترین گزینه، سیم‌کارت اعتباری همراه اول است.

 یکی از کلیدی‌ترین ویژگی‌های این دستگاه امکان پشتیبانی از حافظه است. چنانچه بنا به هر دلیلی (عدم آنتن‌دهی، اتمام شارژ سیم‌کارت و...) دستگاه عمل خود را به درستی انجام ندهد، پس از رفع مشکل دستگاه به صورت خودکار کلیه پیام‌هایی را که ارسال نکرده (و در حافظه ذخیره کرده است.) را به یک باره ارسال خواهد کرد. همینطور این ردیاب دارای قابلیت  ACCIDENT ALARM و یا همان"هشدار تصادف "است. به محض وقوع تصادف در وسیله نقلیه، پیامکی به شماره‌های اضطراری ذخیره شده در دستگاه به طور خودکار ارسال خواهد شد.

از ده‌ها امکان ریز و درشت ردیاب ماهواره‌ای TC_201 می‌توان به امکان شنود صدای درون خودرو نیز اشاره کرد. این ویژگی باعث می‌شود که آژانس‌های مسافربری به راحتی بتوانند برخورد راننده‌های خود با  مشتریان را کنترل کنند.

دیگر ویژگی که در این دستگاه گنجانده شده است امکان ارسال پیامک (اس ام اس) خودکار در زمانی است که خودرو از محیط از پیش تعریف شده خارج شده است. این ویژگی به مالکین نمایشگاه‌های اتومبیل و... کمک خواهد کرد تا مطمئن باشند که خودرو از مکان از پیش تعریف شده خارج نمی‌شود و در صورت خروج بلافاصله متوجه این موضوع خواهند شد.

این ردیاب قابلیت نصب بر روی انواع خودرو، از پیکان گرفته تا پژو و انواع مدل ماشین‌های خارجی سبک و سنگین و ماشین‌های راه سازی و همچنین قابلیت نصب بر روی موتورسیکلت را هم دارد . این ردیاب علاوه بر نمایش مکان جغرافیای خودرو به صورت آنلاین و آفلاین، قابلیت‌های زیر را هم دارد:

  • قابلیت انحصاری نمایش مکان مورد نظر بدون نیاز به اینترنت.
  • قابلیت شنیدن صدای داخل ماشین با یک تماس به صورت نامحسوس.
  • قابلیت دیدن داخل خودرو به صورت نامحسوس.
  • ردیابی می‌تواند بر اساس زمان مثلا هر 10 ثانیه یا بر اساس فاصله مثلا هر متر یا بر اساس زاویه مثلا هر 5 درجه چرخش خودرو و یا تلفیق هر سه انجام پذیرد.

 

ویژگی‌های شاخص این ردیاب GPS دار در یک نگاه

  • امکان ارسال موقعیت جغرافیایی خودرو با اتصال اینترنت و پیامک (SMS)
  •  حالت هشدار تصادف (بر اساس ضربه)
  • دارای حافظه داخلی
  •  هشدار باز ماندن درب‌های خودرو
  •  هشدار ضعیف بودن باطری
  •  دو سیم‌کارته با قابلیت سوئیچ سیم‌کارت‌ها به یکدیگر در صورت عدم آنتن‌دهی، اتمام شارژ و...
  •  قابلیت شنود صداهای درون وسیله نقلیه
  •  امکان تعیین سقف سرعت (هشدار در صورت رد دادن آن)
  •  هشدار روشن شدن خودرو
  • و ده‌ها امکان ریز و درشت دیگر

توجه کنید که این مدل از ردیاب خودرو، فاقد کنترل از راه دور (ریموت) و در نتیجه عدم امکان ارسال SOS و بازکردن و بستن درب‌ها به وسیله ریموت است.

 

 

 

 

 

جهت خرید این محصول به سایت گیلار مراجعه نمایید.


  

 

فلش مموری دوربین‌دار دارای طراحی زیبا و مجهز به دوربین کاملا مخفی است. این کول دیسک دوربین‌دار در ظاهر فقط یک فلش مموری ساده به نظر می‌رسد، ولی قابلیت فیلم‌برداری و عکاسی فوق العاده ای دارد. علاوه بر این صدای محیط اطراف را هم می‌تواند ذخیره کند و ابزار مناسبی برای افرادی که نیاز به جمع‌آوری مدارک دارند، از جمله خبرنگاران، وکلا و قضات، است. فلش مموری دوربین‌دار کم حجم و بسیار سبک است و در عین حال راه‌اندازی سریع و آسان این محصول کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانیم به ضبط صدا، فیلم‌برداری و عکاسی بپردازیم. یکی از دلایل پرطرفدار بودن این فلش مموری جلب توجه نکردن آن است.

 

این فلش دوربین‌دار به شکل یک فلش مموری معمولی است؛ با این تفاوت که دارای یک لنز بسیار کوچک و مخفی است که به هیچ عنوان نمی‌توان حدس زد یک دوربین فیلم‌برداری مخفی در آن تعبیه  شده است. همچنین مشابه بودن آن به فلش‌های معمولی موجود در بازار تضمین کننده آن است که بدون هیچ گونه جلب توجهی نسبت به اطراف خود مورد استفاده قرار بگیرد. این وسیله ابزاری مناسب برای کارآگاهان و نیروهای پلیس برای جمع آوری مدارک محکمه پسند، و همچنین وکلا، قضات دادگستری و مال باختگان برای ثبت اعترافات مجرمین است. فلش دوربین‌دار، فیلم‌برداری را با کیفیت بالا با فرمت AVI و رزولوشن فیلم 720 × 480 انجام می‌دهد. سرعت فیلم‌برداری این دوربین 30 فریم بر ثانیه است و عکس‌های گرفته شده را با فرمت JPG و ابعاد 1280 × 480 ذخیره می‌کند.
باتری این فلش مموری از نوع لیتیومی، بادوام و قابل شارژ، و با بیشتر از 2 ساعت ظرفیت، به خوبی پاسخگوی نیاز کاربران است. کول دیسک دوربین‌دار تا مقدار 32 گیگابایت از حافظه میکرو اس‌دی پشتیبانی می‌کند. نکته قابل توجهی که در مورد این دوربین وجود دارد کم حجم بودن و در عین حال راه‌اندازی سریع و آسان آن است که کاربران را قادر می‌سازد در کوتاه‌ترین زمان به شکار لحظه‌ها بپردازند. این محصول نسبت به ویژگی‌هایی که دارد طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

 

مشخصات فلش مموری دوربین‌دار

  • ابعاد: 7/4 × 2/5 × 1/2 سانتی‌متر
  • وزن: 20 گرم
  • رنگ: مشکی
  • کیفیت فیلم‌برداری و صدا: عالی
  • فرمت ویدئو: AVI
  • رزولوشن فیلم: 720 × 480
  • تعداد فریم: 30 فریم بر ثانیه
  • فرمت تصاویر: JPG
  • ابعاد عکس: 1280 × 480
  • ضبط صدا: فرمت WAV
  • ظرفیت باتری: بیش از 2 ساعت
  • قابل شارژ: پورت‌های یواس‌بی (USB)
  • حداکثر شارژ سریع باتری: (2 ساعت)
  • قابل استفاده بر روی تمامی سیستم عامل‌ها: 2000 /XP/ Vista/ Seven
  • عملکرد آسان: ایجاد ویبره با زدن هر دکمه و چراغ‌های نمایشگر LED
  • پشتیبانی از رم میکرو اس‌دی (RAM Micro SD) : حداکثر 32 گیگابایت
  • مدت زمان فیلم‌برداری در هر گیگابایت حافظه: 40 دقیقه
  • دارای شکاف حافظه مناسب برای رم میکرو اس‌دی (RAM Micro SD)
  • دارای میکروفون مناسب جهت ضبط صدا با کیفیت قابل قبول
  • قابل استفاده به عنوان کول‌دیسک (فلش مموری) جهت نقل و انتقال هر گونه اطلاعات

 

 

 

 

 

 

جهت خرید این محصول به سایت گیلار مراجعه نمایید.


  

 

ساعت رومیزی دوربین‌دار مخفی یک ساعت رومیزی مجهز به دوربین فیلم‌برداری و عکس‌برداری است. دوربین پرقدرت این ساعت مجهز به سنسور حساس به حرکت است و پس از تشخیص هر حرکتی در محل، شروع به فیلم‌برداری می‌کند. علاوه بر این یک میکروفون با کیفیت هم در این ساعت تعبیه شده که قابلیت ضبط صدا را هم به سایر قابلیت‌های این ساعت رومیزی اضافه می‌کند. ساعت رومیزی دوربین‌دار، دیجیتال است و نمایشگر زمان، تاریخ و دما هم دارد؛ مجهز به ریموت کنترل است و برای فیلم‌برداری، عکس‌برداری و فعال کردن سنسور حرکتی نیازی به فشردن هیچ دکمه‌ای از روی دستگاه نیست.

 

 ساعت رومیزی دوربین‌دار به یک دوربین مخفی پر قدرت با قابلیت فیلم‌برداری و عکس‌برداری مجهز است. لنز این ساعت دیجیتال مجهز به سنسور‌های حساس به حرکت است و با انجام تنظیمات مربوط  به سنسور حرکتی، این امکان را می‌دهد که در صورتی که حرکتی در محیط تشخیص داده شود، دوربین تعبیه شده در ساعت رومیزی بلافاصله شروع به فیلم‌برداری کند. در صورتی که حرکت دیگری تشخیص نداد، بعد از دو دقیقه به حالت انتظار (Standby) می‌رود تا چنانچه دوباره رفت و آمدی تشخیص داده شد، مجددا فیلم‌برداری آغاز شود. با فعال کردن سنسور حرکتی چنانچه هیچ‌گونه حرکتی جلوی دوربین اتفاق نیفتد تا دو روز هم در حالت آماده باش قرار می‌گیرد.

 

ساعت رومیزی دوربین‌دار طرح گرد علاوه بر عکاسی و فیلم‌برداری قابلیت ضبط صدا هم دارد. به واسطه میکروفون داخلی کوچک و پرقدرتی که در این ساعت رومیزی زیبا تعبیه شده است، این امکان وجود دارد که صدای محیط شنود و ضبط شود.

ساعت رومیزی دوربین‌دار دیجیتال است و نمایشگر زمان، تاریخ و دما هم دارد. ساعت دوربین‌دار با توجه به ابعاد کوچکی که دارد قابلیت‌های زیادی دارد و بسیار کاربردی است. این ساعت مجهز به ریموت کنترل است و برای فیلم‌برداری، عکس‌برداری و فعال کردن سنسور حرکتی نیازی به فشردن هیچ دکمه‌ای از روی دستگاه نیست. فقط کافی است ریموت آن را برداشته و یکی از دکمه‌های عملکرد آن را انتخاب کرد. ساعت رومیزی دوربین‌دار دارای زاویه دید عریضی است و تا 140 درجه قابلیت چرخش و زاویه دید دارد، که این زاویه دید کمک می‌کند فضای بیشتری در هر فریم ذخیره کند. باتری مورد استفاده این ساعت قابل شارژ است با هربار شارژ 55 ساعت به طور مداوم قابلیت فیلم‌برداری و ضبط صدا را دارد.

ویژگی‌های ساعت رومیزی دوربین‌دار با سنسور حرکتی

  • زاویه دید عریض: 140 درجه
  • فیلم‌برداری مداوم: 5 ساعت
  • حالت آماده باش مداوم: 48 ساعت
  • با هر بار شارژ 5 ساعت به طور مداوم فیلم‌برداری می‌کند.
  • دارای سنسور حرکتی

 

مشخصات فنی ساعت رومیزی دیجیتال در توضیحات انگلیسی شرکت سازنده

Pixels: 5.0 Mega CMOS
Video Resolution: 1280*960
Video Form: AVI
FPS: 30fps
View Angle: 140°
Motion Detection Distance Direct: 6 meters
Low Illumination: 1LUX
Battery Capacity: 4800MA
Recording Time: More than 24 hours
Remote Control Distance: 18m
Recording Audio Area: 40?
Power Consumption: 150MA/3.7V
Store Tempreture: -20-80?
Operation Tempreture: -10-60?
Operation Humidity: 15-85%RH
Memory: TF Card
Max.: 32GB
Software: Media player/KMplayer
Data Transfer Interface: USB1.1/2.0
Operation System: 2000/XP/Visat32
Memory Consumption: 1GB/40min
Charge Time About: 8 hours
Package
1 x Clock DVR
1 x Remote
1x USB Cable

 

 

جهت خرید این محصول به سایت گیلار مراجعه نمایید

 

 


  

 

ضبط صدا خبرنگاری Lander LD75-i یک دستگاه ضبط حرفه‌ای و یک میکروفون مناسب برای خبرنگاران، دانشجویان و سایر افراد جامعه که نیاز به ضبط صدا دارند، است. ضبط خبرنگاری لندر (ال‌‌دی 75 آی) توانایی ضبط صدا با فرمت MP3 و WAV را بر روی کارت حافظه داخلی 4 گیگابایتی خود دارد. ضبط صدا خبرنگاری لندر دارای حسگر VOR (فعال کننده حساس به صدا) است و این بدین معناست که پس از تشخیص صدا شروع به ضبط می‌کند. از این دستگاه می‌توان به عنوان پخش‌کننده موسیقی (MP3 Player) هم استفاده کرد. بلندگو و میکروفون این ضبط در داخل آن تعبیه شده است. ابعاد و وزن کم ضبط خبرنگاری Lander LD75-i آن را بین سایر رقبا بی‌همتا ساخته است. این دستگاه توانایی ضبط 6 ساعت صوت به صورت مداوم دارد.

 

دستگاه ضبط صدای هوشمند Lander-LD75i یک دستگاه ضبط صدای حرفه‌ایی، یک میکروفون مناسب خبرنگاری، یک شنود پرقدرت تلفن و همین طور یک MP3 Player است. دستگاه ضبط صدای لندر صدا‌های مکان مورد نظر را، شنود و ضبط می‌کند، که می‌توان در فرصت مناسب به صدا‌ها گوش داد.

 

این دستگاه شنود مجهز به سنسور حساس به صدا  (Voice Operated Recording یا VOR) است و با دریافت کوچک‌ترین صدایی شروع به ضبط صدا کرده و در صورت سکوت به حالت انتظار (Standby) می‌رود. ضمن اینکه می‌توان طوری تنظیمش کرد که با زدن یک دکمه به صورت مداوم صدای محیط را ضبط کند. سنسور حساس به صدا باعث صرفه‌جویی در مصرف باتری می‌شود.

می‌توان با اتصال دستگاه ضبط صدای هوشمند به سیم ورودی تلفن ثابت از دستگاه ضبط صدا برای شنود مکالمات تلفنی منزل، دفتر و محل کار استفاده کرد، با همین روش می‌توان مکالمه تلفن همراه را ذخیره کرد.
ظرفیت حافظه دستگاه ضبط خبرنگاری 4 گیگابایت است و همچنین از کارت حافظه خارجی هم پشتیبانی می‌کند که حدود 66 ساعت به طور مداوم ضبط صدا را انجام می‌دهد. بر این اساس کاربر هیچ‌وقت نگران کمبود فضا بر روی این ضبط نخواهد بود. به واسطه پشتیبانی این دستگاه از میزان حافظه زیاد کاربران می‌توانند از این دستگاه به عنوان پخش کننده موسیقی (MP3 Player) نیز استفاده کنند.

 این ضبط صدا توسط شرکت معروف لندر ساخته شده است. ضبط خبرنگاری Lander LD75-i  از صفحه نمایش  OLED برخوردار است. بدنه این دستگاه ضبط صدا از آلیاژ و آلومینیوم است که جلوه‌ای  بسیار زیبا به آن بخشیده. طراحی فوق‌العاده باریک و سبک بودن مزیت این دستگاه نسبت به محصولات مشابه است. 

این ضبط از فرمت‌های MP3 ,WMA ,MP-1 ,MP-2 ,WAV برای پخش فایل‌ها پشتیبانی می‌کند. کاربر می‌تواند به راحتی حافظه ضبط خبر‌نگاری Lander LD75-i را فرمت کند. این ضبط دارای ساعت دیجیتالو زنگ‌دار، امکان بررسی فایل‌های ذخیره شده و دارای بلندگو و میکروفون داخلی است. کاربر می‌تواند روی فایل‌های خود در این ضبط رمز گذاشته تا از دسترسی هر شخص به غیر از خودش به فایل ها  جلوگیری کند.

 
دستگاه ضبط صدا غیر از ذخیره مکالمات، قابلیت‌های بی‌نظیری دارد که در زیر به مواردی از آن اشاره می‌شود:

  • طراحی فوق‌العاده باریک
  • بدنه آلیاژ و آلومینیوم
  • صفحه نمایش ماتریس نقطه‌ای LED
  • ظرفیت حافظه: 4 گیگابایت
  •  مدت زمان ضبط: 6 ساعت به طور مداوم
  • کیفیت بالا برای ضبط و پخش موسیقی
  • پشتیبانی از 16 زبان: چینی سنتی، چینی ساده، انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، هلندی، پرتغالی، اسپانیایی، سوئدی، چک، دانمارک، لهستانی، ترکی، عبری
  • پشتیبانی از ID3 چند زبانه و نمایشگر بهنگام سازی شعر (ID3 قابلیتی است که اجازه می‌دهد اطلاعاتی مانند عنوان، هنرمند، آلبوم، شماره آهنگ، و اطلاعات دیگر درباره فایل در خود فایل ذخیره شود.)
  • پشتیبانی از فرمت‌های: MP1 و MP2 و MP3 و WMA و WAV و هفت نوع اکولایزر: نرمال، راک، پاپ، کلاسیک، نرم، جاز، باس.
  • باز‌پخش فایل‌های صوتی در سرعت‌های متفاوت
  • قابلیت حذف و یا فرمت فایل‌ها
  • قابلیت اجرای پشت سر هم فایل‌ها AB Function
  • عدم نیاز به درایور در ویندوز‌های 98 به بالا
  • پشتیبانی USB 2.0 و سرعت بالای انتقال داده‌ها
  • ضبط خودکار صدا به محض وجود صدا
  • قابلیت ضبط کلیه مکالمات تلفن ثابت
  • دارای ساعت زنگ هشدار و نمایشگر فایل
  • امکان گذاشتن رمز برای محافظت از فایل‌ها
  • داری اسپیکر استریو یک وات
  • ذخیره فایل‌های ضبط شده به ترتیب تاریخ
  • امکان ارتقای سیستم عامل دستگاه
  • باطری داخلی لیتیوم تا هفت ساعت کارکرد و قابل شارژ
  • اندازه: 98 × 11 × 32 میلی‌متر
  • وزن: 60 گرم
  • شمارنده فایل‌ها: تا 9999 عدد
  • دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر ایران
  • دفترچه راهنمای فارسی و انگلیسی
  • رادیو اف‌ام
  • دارای کد شبنم (مجوز واردات قانونی به ایران)
  • دارای هولوگرام شرکت لندر (Lander)
  • دارای میکروفون داخلی و میکروفون خارجی برای ضبط صدا
  • دارای سوکت اتصال به خط تلفن ثابت جهت ضبط اتوماتیک صدای هر دو طرف
  • دارای کابل رابط جهت ضبط از موبایل
  • دارای هدفون استریو
  • بند آویز
  • کیف محافظ
  • شارژر
  • دارای راهنمای فارسی

* Mirror lens & metal Alloy case.
* OLED dot matrix display.
* Optional recordingeffects, max up to 256Kbps.
* Builtin High quality Audio decoder for recording & music play back.
*  Support 19 languages: Chinese traditional, Chinese simple, English, Japanese, Korean, French, German, Italian, Dutch, Portuguese, Spanish, Swedish, Czech, Denmark, Polish, Turkish, Hebrew?
* Support multi language ID3 & Synchronization lyric display.
* Support MP3/WMA,MP1,MP2,WAV format.
* 7 EQ : Normal, Rock, POP, Classic, soft, Jazz, Bass.
* Audio files play back in different speed.

* File Delete & format function.
* AB repeat function.
* U disc function,WIN98 above free of driver,USB2.0 port, high speed.
* Auto recording sound control(AGC),Recording audit function
* Builtin MIC/EXT MIC recording.
* Support (Line IN) , Telephone, VOR, Auto recording.
* Clock, alarm, File Navigation.
* Record file amed by Date.
* Builtin Speakerr.

 

 

جهت خرید این محصول به سایت گیلار مراجعه نمایید.


  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :19
بازدید دیروز :1
کل بازدید : 13822
کل یاداشته ها : 96


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ